City Limit Vastgoed

Technisch VvE Beheer

Het beheer van de financiële administratie is waarschijnlijk het meest belangrijke element voor een Vereniging van Eigenaren. Er kan namelijk nogal wat geld in de VvE omgaan. Zo kunnen de reserves wel oplopen tot tienduizenden euro's. Dan wilt u wel dat hier professioneel mee wordt omgegaan. En wat als uw buurman een achterstand in betaling heeft? Geen leuke klus om daar even aan te bellen. Reden genoeg om City Limit Vastgoed in te schakelen.

  • Bijhouden van een ledenregister.
  • Innen van de servicekosten.
  • Signaleren achterstallige betalingen, nemen van incassomaatregelen.
  • Verstrekken van gegevens bij een eigendomsoverdracht aan notaris.
  • Versturen van een welkomstpakket aan nieuwe leden.
VvE beheer voor grote VvE's
  • Accorderen facturen en verrichten van betalingen, eventueel in samenwerking met het 
 bestuur.
  • Administreren van de bankrekening.
  • Beheren van de reserves.
  • Opstellen van de jaarstukken, balans en exploitatierekening.
  • Opstellen van een begroting en signaleren van overschrijdingen.
Contractonderhoud en reparatieverzoeken